I get around!

För att inte go crazy av att inte veta någonting om framtiden intalar jag mig själv massa saker. Jag föreställer mig scener där jag inte får nått jobb, där jag blir dissad av kärleken, där jag blir lämnad ensam sist kvar. Då hjälper det att rabbla textrader som styrker en.

Typ:
There's nothing you have that i need. I can breath.
Hate to say I told you so.
Hur skulle dom förstå, dom vet ingenting om oss.
Vem är du att mig fördöma, varifrån är du?
Just get back up when it knocks you down.
Only throwing back what you've been putting in my face.
You've been outsmarted.
They don't really care about us.
Blessings are not just for the ones who kneel, luckily.
I will try to fix you.

Osv.osv. Då känns det som att jag kommer överleva alla bakslag som möjligtvis kommer komma. Det känns finfint.
Peace.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0