Kom igen, kom igen!

Mina damer och herrar, tillåt mig att berätta för er att jag idag har mjukstartat mitt nya liv: livet som en aktiv arbetslös. Vaknade för det första halv elva! Fick tre timmar extra liksom. Har dessutom städat mitt rum och jag lovar er; det var inte lätt. Man såg inte golvet (visserligen låg en madrass över halva, men ändå). Nu är det finare än det har varit på länge. Men fortfarande ganska stökigt, hehe. Jag tycker iallafall att det är ett steg i rätt riktning. Jag förtjänar veeerkligen helg nu, det är banne mig jobbigt att vara igång hela tiden. (Sa ju att det var mjukstart). Jag tror dessutom att det blir en bra helg med flyttfest och kräftskiva! Jippie.

Men på måndag blir det att skriva cv och på riktigt börja söka jobb. Det blir jobbigt. Men det måste göras!
Fuck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0