Summers turn so fast.

Trots att jag är så trött att jag inte ens orkar lägga mig ner på soffan ska jag nu gå och sminka mig, fixa frillan, välja kläder, packa väskan, gå till bussen, åka buss, byta buss, åka mer buss, promenera och sen vara social med alla mina mina favoritmänniskor.
Känns faktiskt inte så fel som det skulle kunna göra.
Vad som däremot känns fel är att det kanske är sista gången som jag kommer hänga med dessa favoriter. Alla flyr sin kos och åker ut i världen. I don't blame them. Men det känns tråkigt. Den här festen kommer sätta punkt för sommaren och för allt vad den har varit. Men det går inte att undvika och det kommer bli så himla nice ändå.
Men som vanligt undrar jag: vad händer sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0