Jag är inte död.

Det känns som att jag inte har bloggat sen Sundsvall brann. Men nu blir det ett litet inlägg som doftar liiite modeblogg.

Det är inte riktigt klokt hur mycket fina kläder det finns överallt. Jag har bestämt mig för att inte shoppa så mycket eftersom jag shoppade alldeles för mycket i Januari. Och jag ska ju spara! Men bara för det är det som om alla affärer har plockat fram allt som jag tycker är fint för att retas. Det är ett HÅN! Nåväl, om jag hade några tusenlappar skulle jag, precis som Sandra, köpa dethär. Och resten av minimarkets superduperfina vårkollektion.


fiiiin kjol!


fiiiiin kappa!

fin sjal!

Samt den prickiga klänningen från East West som finns på sisters. Varför är man inte jätterik och fabulös?

Efter som mina fredagsplaner blev lite ändrade ska jag nu vräka i mig chips och guacamole (stavning?) tillsammans med min bruscha. Det blir inte helt fel. Sen ska jag se på Filip och Fredrik. Det blir ännu bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0