Näe.

Tänk er att ni går runt ensamma på stan i väntan på bussen. Ni går in och ut ur affärer och tittar bara försrött på allt. Ni är, trots att det finns 1000 saker att fira, lite sorgsna och känner er ensammast i världen fast man vet att det inte riktigt är sant. Men ni vet en sak som skulle kunna göra er lite gladare. Ett livstecken från en viss person. Ett sms eller ett telefonsamtal och man skulle bli överlycklig, man skulle tacka personen för att den gjorde ens dag. Så! När man nästan gett upp hoppet om att någonsin få någon kontakt med någon människa igen, när man nästan köper en tröja man inte behöver bara för att göra sig själv lite gladare, då händer det! En sms-signal! Lycka!

Vem är det ifrån? Är det från personen? Hoppas, hoppas... öppnar inkorgen.... oooch....

Det var telia. Som undrar om jag vill fylla på mitt kort med 300 kronor och få 20% extra?

Faaan. Vilket hån! Hata telia! Jag byter till halebop.

Kommentarer
Postat av: *ho ho*, knytnävarna ihop.

vem är den vissa personen? :O & jag tycker om när jag får från tele2. Frank sjunger så fint för mig då :D

2009-02-21 @ 18:38:50
Postat av: Emma

Alltså det är ingen spännande person! Och haha, jag skulle också bli glad om jag fick sms från frank! :D

2009-02-22 @ 18:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0