Niice.

Så superfin helg såhär långt. Med världens bästa människor, typ. Ibland är det ändå ganska stor tur att man lever. Så man får ha på sig fina klänningar i thaisiden och äta fruktsallad med turkisk yoghurt och dansa sig galen till "Västra Frölunda" och se på "Sex and the city- the movie" för andra gången och ändå bli lika lycklig som första gången. Hihi.
Fast iförsig finns det ju saker att bli matt över också. Typ det faktum att det känns som att hur man än ber och bönar och önskar att vissa saker ska ändras så står det ändå stilla. Suck.

Är inte ett dugg trött, men ska nog ändå ta och pallra mig bort till min nya säng och premiärsova. Spännande, spännande! Kanske att jag vaknar på onsdag, så länge kommer jag sova, så skön är den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0