Nostalgi!

Här sitter jag i min ensamhet och tittar på potentiella studentklänningar och lyssnar på fantastiska Dusty Springfield. Det är lite skrämmande att titta på klänningar, men det är roligt för att det finns så många fina. Kommer aldrig att kunna bestämma mig så det är lika bra att börja i tid.

När jag botaniserade bland Dusty-klipp på youtube kom detta fram på related videos. Kommer du ihåg detta, Maddis? Vi spolade tillbaka 2000 gånger om jag inte minns fel. Och sen spolade vi fram till hummerklona!


Kommentarer
Postat av: bräl

åh, jag älskade den där låten! Min bästa väns bröllop eller hur?

2009-02-22 @ 21:35:47
Postat av: Maddis

ååh jaa! :D det där var ju jättelänge sen! haha det var ju typ min favoritfilm då. den och föräldrafällan ;) ååh det var tider det... ;D

"the moment I wake up..."

2009-02-23 @ 20:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0