Vilken underbar dag de é!

Ojoj, vilken dag! En optiker har konstaterat att jag inte har nåt synfel, jag sitter bara för nära texten när jag läser. Om jag vill kan jag få läsglasögon, men ska prova ett tag utan och helt enkelt sitta längre ifrån det jag läser på. Jag har alltid trott att läsglasögon är för medelålders? Det kanske är jag som har blivit gammal helt enkelt. Ålderskris innan man är 19, känns fint!

Vidare kan jag ju meddela om ni inte har hängt med att Kronprinsessan Viktoria och Daniel ska gifta sig. Hurra, hurra! Extra rapport och eko-nyheter! (Även om jag överdriver min entusiasm här lite är det ju fatiskt roligt för dom. Oavsett vad man tycker om monarkin alltså.)

Sen är det ju självaste fettisdagen idag. Det ska firas med semlor och kaffe. Det var så lång kö på focus att det skulle ha tagit resten av våra liv att stå i den kön. Så vi stödjer prinsess istället, spännande att se hur deras semlor står sig i konkurrensen. Ska meddela och göra en sammanställning för intresserade.

Jag måste verkligen, verkligen packa idag. Eftersom vi åker imorgon. Ehehe, vad ska man ha med sig? Hur många par skor? Hur många underställ? Hjäälp! Jag orkar inte packa. Ser fram emot storhandlingen också!

Fan, nu kommer jag inte på nåt mer som jag kan skriva som ursäktar att jag inte packar. Det innebär att jag måste packa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0