Mmmbop!

Jag har blivit sjuk igen. Förkylningar kan dra åt pipsvängen tycker jag. Sitter här i mina myskläder och en stor sjal och känner mig sloig.

Men jag deppar inte ihop totalt, för jag har världens bästa playlist som jag lyssnar på. Det är en perfekt blandning av 90-talshits, soul, pop, rock, disco och allt annat som man älskar. Det är helt perfekt och underbart på alla sätt och vis. Sitter även och tittar på mönster till den blivande balklänningen. Det tar sin lilla tid, men jag tror att jag håller på att komma fram till en bra kombination av allt jag vill ha. Hihi!

För övrigt: Är inte dethär en rolig textrad "A, du vet vad jag talar om och om du inte vet vet du när jag talar om det"
Mange Schmidt, han kan han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0