Stolt!

Åh, ni skulle bara veta vad jag har varit duktig idag! Jag har flängt omkring och sprungit fram och tillbaka över hela stan, och nu är jag så trött att jag stupar, men jag är så stolt och nöjd så det går på ett ut. Har åkt buss, skrivit klart ett arbete, lämnat in ett annat, haft en diskussion på historian, pratat med två lärare om ett nytt arbete, åkt buss, tagit ett litet tag i en stor del av projektarbetet, löst ut ett paket, åkt buss, boxats, gjort stan, åkt buss, sjungit med kören, övningskört och skött bankärenden.

Jag nästan spricker av stolthet över att jag, världens slöaste och segaste människa, har åstakommit allt detta på en enda dag. Om det är möjligt är jag ännu stoltare över min bror, han har åstakommit ännu mer och han är bäst i världen idag och många andra dagar!

Vi är så produktiva.

Imorgon är det Fredag och phone me och jag har en väldans bra helg att se fram emot! Om jag inte somnar gott nu vet jag inte vad som är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0