We are one.

(Det är tur att man har vänner som säger rätt saker vid rätt tillfälle.)

Jag och min kära familj har just suttit och sett på Hyllningskonserten för Barack Obama, direkt från Washington. Det var mäktigt! Så mycket folk att man inte kan räkna och några av de största artisterna som finns samlade på en och samma plats. Och den första svarta presidenten var där. Pampigt som tusan. Nu är vi fyllda av the american spirit.

Ibland blir jag så avundsjuk på att allt är större i Amerika. På att politik i USA drar lika mycket folk till en plats som det bor människor i Sverige. Och på the American dream.
 På "one nation, under god, with liberty and justice for all", någonting att tro på.

Imorgon har jag min första körlektion. Nu är jag nervös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0