Random.

Lite random grejer såhär på kvällskvisten.

1. Jag har kommit på att folk faktiskt läser det här. Så hej! Hej alla släktingar och vänner och fiender och bekanta. Läs på ni bara. Det är väl det som en blogg är till för antar jag. Om ni inte gillar det ni läser finns det inte mycket jag kan göra. Det är inte jag, det är du.

2. Vem var det som sa till mig att Kristian Luuk har blivit dömd/ misstänkt/ whatever för kvinnomisshandel? Vem det än var vägrar jag tro på det. Kristian Luuk är helig och bör inte smutsas ner med rykten som inte går att styrka med information från google. Too bad. 

3. Jag har lyssnat på Knock you down med Keri Hilson kanske 30 gånger idag. Jag känner återigen inte igen mig själv, men jag kan inte säga att jag skäms. Även om jag tror att jag borde enligt indie-reglerna. Ibland känner jag såhär: Screw indie!

4. Jag har spelat tetris ohälsosamt mycket idag. Min hand är demolerad. Sne och inte så funktionell längre. Var tvungen att sluta spela för att det gjorde ont. 

Och Just get back up when it knocks you down.
Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0