Tillbaka!

Nu har jag kommit hem. Jag har varit i storskogen i tre dagar och gjort noll vettigt. Spelat kort, ätit mat, rott båt och druckit vin och ätit tårta. Det har varit skönt och slött, men jag har varit totalt 100% rastlös. De senaste veckorna har gått i ett kör med fullspäckat schema, så det blev något av en chock när det inte fanns någon plan för dagen.

Jag upptäckte även att det inte går att köra samma stil med släkten som med människor i min egen ålder. Har aldrig tänkt på det förrut, men det är inte samma jargong. Såklart. Hur kan jag inte ha tänkt på det innan? Jag började sakna det på en gång. Tur att det finns telefoner.

Idag skulle jag titta på Dom kallar oss artister om jag var er. Visserligen en repris, men det skiter jag i och spelar till och med in det. Sen kan jag titta hur mycket jag vill, hurra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0