The West Wing!

Jag har nyss sett ett av de bästa avsnitten av en TV-serie jag någonsin har sett. Gåshud! Jag dog av braighet. Alla borde titta på Vita Huset, det är den mest välproducerade TV-serien genom tiderna. Och det är inte bara fanet Emma som talar, utan det är allmänt känt!

Det handlar om USA:s president, Vita Huset och alla som jobbar där. Om USA, samhället och livet. Det är mycket politik och maktspel och strategier och korruptioner och komik i det hela. Det låter fruktansvärt ointressant men det är sjukt intressant och spännande. Men om man vill se kärlekstrassel och snygga killar är man fel ute. Men om man är trött på det finns det inget som slår Vita Huset. Jag har lärt mig sjukt mycket om allt av det.

Se det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0