Att ha extra tid!

Tänka sig, jag har börjat vakna tidigare än vanligt på mornarna. Idag vaknade jag till exempel kanske kvart över tio. Ojoj! Det innebär att jag redan har hunnit med att äta en brakfrukost, läsa alla nio olika tidningsdelar, en löprunda och våffellunch. Gudars vad man hinner mycket! Nu ska jag arbeta lite med projektarbetet och plugga körkortsteori. Blä, men nyttigt!

Ikväll har någon smart person kommit på att vi ska ha grillpremiär. Detta motsätter jag mig starkt; man kan inte ha grillpremiär i Mars. Snön ligger kvar och allt! Men trots mina invändingar blir det av, vilket iförsig inte är helt dumt eftersom grillat är det bästa som finns. Efter det blir det "Män som hatar kvinnor". Jag är otroligt nyfiken på den! Kommer inte ihåg ett dyft från boken annat än att den var bra. Det blir fint att få pricka av en av alla hundratals filmer jag har på min måste-se-lista. Och roligt att få bli bjuden på bio!

Nej, ringa samtal till pa:t var det, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0