Chirre och dirre.

Idag överraskades jag med chirre och dirre. På en Tisdag? Herregud. Det går inte så bra det där med att dra ner på sötsakerna och fettsakerna samt komma igång med träningen (vilket jag har försökt i typ ett år). Det går framförallt inte att sluta med sånt om man blir bjuden av en förälder som vill överraska. Man vill ju inte göra nån ledsen liksom. eheh. Jag tror att jag helt enkelt är typen som hellre ligger på soffan och äter chirre och dirre framför vänner än krånglar sig ner till friskis.

Vem skulle inte vilja vara den typen egentligen? Och vem är inte den typen inners inne?
Alla ni som är hurtiga: sluta vara det! Man ska inte kämpa mot sina instinkter! Varför springa när man kan sitta still liksom?

Nä, juste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0