Do the dance!

Nu borde jag förstår ligga och sova, men det gör jag inte. För jag har varit ute och dansat! Igen! Falun, we're back! Etage alltså! Det har saknat oss, vi har saknat det. Det känns bra att vi har kunnat lägga allt dåligt, allt gammalt groll, bakom oss och att vi nu är vänner igen.

Jag ligger som sagt inte och sover. Däremot somnar jag nästan med laptopen på magen där jag ligger i min sammetsklänning på soffan. Smink och tandborstning känns väldigt tungt att tänka på. Mina fötter har dessutom aldrig gjort såhär ont tidigare i mitt liv. Det är inte lätt att vara på topp. Dessutom skulle jag gärna vilja äta nått, men det värsta i dessa stunder är att det inte finns något som funkar riktigt bra. Macka, B L Ä! Frukt, orka skala. Min fråga är nu: Varför har man aldrig färska pommesfrites hemma? En fråga utan ett givet svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0