Framtiden.

I helgen har jag äntligen läst igenom mina 2 kilo kataloger och papper från saco-mässan. Herregud, vad mycket det finns! Jag dör.

Igår kände jag mig ganska säker att jag ville söka till medieskolan. Jag gick in på hemsidan för att se att ingenting hade ändrats sen jag kollade senast, men självklart hade det det. Istället för att bara vara en termin hade dom förlängt utbildningen till ett år. Dessutom hade dom ändrat så att man måste vara 20 för att få söka. Bajs.

Aja, nu lutar det åt medieinstitutet istället. Jag har lustläst all information men inte hittat någon åldersgräns, HA! Dock är det ganska hård konkurrens där. Ca. 30 av 300 sökande antas, känns som fina odds för att komma in där. Det verkar iallafall vara en skitbra skola! Men det är iallafall inte aktuellt fören nästa vår i så fall, hur nu livet ser ut då. Då kanske jag vill bli ekonom. Hoppas inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0