Imorgon!

Imorgon ska jag (förutom att ha körlektion=bajs) äntligen hänga upp mina bilder till utställningen!

Månader av ångest och sömnlösa nätter över projektarbetet kommer vara slut. DET ÄR SÅ SKÖNT att jag inte vet vad jag ska fira med. Champagne kanske? Det är tråkigt bara att jag inte är så jättenöjd med bilderna, men just nu är jag bara så hilma lättad över att jag lyckades ro det hela i land överhuvudtaget. Dessutom sägs det ju att det är projektet och inte slutprodukten som är det viktiga.

Hurra! Nu ska jag äta lasagne. Den kommer nog inte vara riktigt lika fin som sälen-lasagnen, men ändock!

Kommentarer
Postat av: M

ÖJ! vart ska du ställa ut?

2009-03-24 @ 18:00:31
Postat av: Anonym

The library!

2009-03-24 @ 20:22:16
Postat av: M

vilket? det läskiga? det skoliga? det allmänna?

2009-03-24 @ 21:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0