Lilla, sjuka jag.

Faan, jag börjar bli sjuk! Jag visste att det var för bra för att vara sant, jag har ju inte varit sjuk på kanske en månad. Men nu har jag fått blåsor i munnen, ont i halsen, fryser och allt jag orkar göra är att ligga på soffan och vila. Typiska tecken på sjukdom hos mig. Jag vill bara sova hela dagarna, men det går ju inte. När jag tänker på att jag måste vara i skolan hela dagen från tidig morgon till sen eftermiddag imorgon somnar jag nästan.

Vi som skulle bada isvak imorgon! Jag tror iförsig inte att jag hade vågat, men jag kunde ju ha fått badat i vanliga poolen iallafall. Nu tror jag jag får hoppa över både och. Trist! Dansen vet jag inte om jag kan vara med på heller. Jag som har saknat streeten!

Fan,fan,fan. Om jag blir sämre till helgen dör jag.

Tack gode gud för att youtube finns iallafall, nu när jag har sett klart på min shuebox. Nu fördriver jag tiden med att tycka synd om mig själv, ser på Bert och gör ibland pauser för att lyssna på bra musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0