Nya krafter.

Så var det över. Det jag hade sett fram emot så länge. Konserten med stort K! The Hives på flygeln! Och det var så stört bra! Jag fattar inte att Sveriges bästa liveband kan levera gång på gång på gång utan en endaste liten formsvacka. Och jag fattar inte hur det kan göra mig så lycklig att det känns som att jag svävar omkring på små moln. Men det gör det! Hela kvällen från början till slut var perfekt. Pelle var lika bra som alltid. Han kallade oss sina lärljungar och jag kände att det är precis vad vi är. Vi vet så lite, men den mannen har alla svaren. Det är bara att vänta på att han ska öppna munnen så man får ta del av hans visdom.

Jag skulle kunna skriva en hel C-uppsats om det här ämnet. Det ska jag inte, men jag antar att vissa har det helt enkelt. The Hives har det. Inklusive snygga kostymer. Och nu har jag nya krafter som kommer räcka till påsklovet minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0