Snyft!

Alltså... det är sorgligt. Jag har bara ett avsnitt kvar på min SATC- shuebox. Jag har sett ett idag, jag brukar alltid se två åt gången, men om jag ser det andra är det slut. Finito! Då får jag typ börja läsa böcker och umgås med riktiga tankar isället. Fasen! Jag vet inte om jag ska spara på det sista tills imorgon eller om jag ska se det ikväll. 

Sen är det väl bara att börja om från början antar jag. 

Nu ska jag käka och åka på dans. Det har inte varit på två veckor, det känns så konstigt. Jag som hade kommit in i det värsta bra och sen tar man en paus och glömmer bort allting. Ska iallafall bli roligt, jag har faktiskt saknat det lite. Det är bara det att det är jobbigt att bussen går så tidigt. Dagens i-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0