Ta slut!

Den här dagen började så himla lovande. Med frukost hos Mimmi med tjejerna och chokladyohurt.
Sen gick det bara utför. Och fortsatte och fortsatte och snart är mitt humör så långt ner det bara kan komma.

Den här dagen har funnits i 25000 år. Den tar aldrig slut! Och alla runt mig är så himla glada och pigga och jag vill bara säga åt dom att man kan inte vara glad idag.

För projektarbetet går åt helvete, man får konstiga besked och har mer ångest än man trodde det skulle få plats i en människa. Ångest för vårdcentralen, jobbsök, körskolan, biblioteket och alla andra måsten.

Imorgon är det studiedag men jag kan knappt tänka att det är bra längre. Jag vill bara sova och jag ska sova till den 26 mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0