Vad som har hänt.

Kom på att jag måste berätta några saker för er.

1. Jag har gjort slag i saken och bytt tillbaka till halebop. Telia refill och jag hade en fin tid men det var dags att gå vidare. Halleluja säger alla och ringer långa samtal.

2. Jag ansökte nyss om att få vara funktionär vid peace and love. Min smartaste vän Bräl kom på den brilljanta idén. Eftersom jag inte har fått något sommarjobb än och inte vet hur min ekonomi ser ut i sommar vore det ju wonderful att helt enkelt arbeta sig till ett festivalpass. Om man har tur kanske man får se en kändis på nära håll dessutom.

3. Vi ska se U2 i sommar! Vi kämpade och slet, och tillslut fick vi tag på biljetter. Det är inte de bästa biljetterna, men jag hurrar ändå av lycka över att se min dröm gå i uppfyllelse. Detta innebär att mitt mål (se red hot, coldplay och U2 innan jag dör) troligtvis kommer att uppfyllas. Så länge som jag planerar att leva behöver jag nog ett nytt mål, eftersom detta mål inte tog lika lång tid som jag trodde att uppfylla. Det tog närmare bestämt bara tre år.

Nu ska jag se på Knut Knutsson. 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, jag känner ironin men tar ändå stolt åt mig titeln din smartaste vän :D

2009-03-20 @ 19:28:43
URL: http://ibole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0