Konstigt.

Förutom Tommy Körberg som jag skrev om förut (jag vet inte ens själv om jag är seriös med det eller inte) så finns det ju mycket annan bra musik på vår jord.

Just nu är jag insnöad på The Knife och Daft Punk. Väldigt konstigt eftersom jag aldrig egentligen har gillat elektroniska läten överhuvudtaget. Nu är det helst plötsligt det jag väljer främst. Jag tror dock att det är en fas, men när man dissar all bra musik på blandade spår och väljer Maskinen så är det nåt som inte stämmer. 

I helgen var det Beyoncé som gällde. Vem vet vad det blir imorgon.  Schizofrent.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh. Jag har fått massa Daft Punk låtar av Mytomanen så nu började jag tänka på honom. Men måste erkänna i smyg att de är bra att poppa med i bilen då det blir grym bas. Hahahahaahah.

2009-05-08 @ 16:53:04
URL: http://idaekskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0