Saker som är bra.

Saker som i sig kanske inte verkar mycket för världen men som är livsviktigt för mig och som jag har fått uppleva det senaste dygnet:

Att få grilla med vänner på valborg. Att få säga till Bräl att hon har köpt en fin kjol. Att få cykla och känna vinden i håret. Att få ha på mig solglasögon. Att få skråla till 90-talshits. Att få ett sms från Heidi som säger att hon har haft en jättebra kväll. Att få dricka kaffe och äta småkakor på min altan. Att få sitta med sina bästa vänner och njuta av solen och äta chips och snacka skit på Lisas altan. Att få prata om Filip och Fredrik med Samuel. Att få gå på barfota grus. Att få se människor som solar och njuter och verkar bekymmerslösa. Att få lyssna på sin favoritmusik och promenera genom staden. Att få glass till efterrätt. Att få sova ut. Att få bli lycklig över att Martina skiter i att hon kommer bli trött och följer med ut i natten.

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Puss!

2009-05-02 @ 22:42:21
URL: http://ibole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0