Storstadsliv.

Jag har inte bloggat på fem dygn och arton timmar. Det är banne mig lång tid för att vara mig.
Bloggbristen beror på att jag har varit på långhelg i Stockholm. Det var väldigt mysigt och väldigt fnissigt. Lite stressigt, lite storstadspuls-inverkan. Mycket shopping och mycket intensivt umgänge med vännerna. Insane var insane och bruchen var dyr men väl investerad. Härliga tider!

Idag ska jag nog få hem min balklänning, det blir fina tider. Då kan jag gå runt i den och leka glamourös istället för att gå runt i mjukisar och vara sloig.

Förresten måste jag bara säga en sak. Jag fick väldigt fina komplimanger idag. Men när det kommer från den mest inkompetena personen jag vet kan jag inte ta åt mig. Snarare får det mig att tveka på min förmåga. Det är tråkigt och troligtvis världens största lyxproblem. Fast kanske ska man vara glad att någon uppskattar det man gör.

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0